Oana Roman, experiență dezamăgitoare cu o geantă achiziționată de pe un grup de Facebook

Oana Roman, experiență dezamăgitoare cu o geantă achiziționată de pe un grup de Facebook

Oana Roman a relatat recent pe rețelele sociale o situație neplăcută pe care a întâmpinat-o în încercarea de a cumpăra o geantă de pe un grup de Facebook. Obiectul părea să fie oferit la un preț surprinzător de scăzut — ceea ce i-a trezit suspiciuni.

Vedeta spune că i-a cerut vânzătoarei să vadă produsul înainte de a-l achiziționa, iar aceasta a afirmat că se află într-un oraș apropiat și că ar fi putut să meargă acolo să inspecteze geanta. Ceea ce a ridicat semne serioase de întrebare a fost refuzul vânzătoarei de a oferi informații de contact suplimentare (număr de telefon) și adresa exactă. Oana Roman a declarat: „Ori geanta e fake? Ori eu par periculoasă și de asta nu mi-a dat numărul?”

Printr-o declarație publică, ea a explicat că obișnuiește să facă achiziții de pe grupuri online de ani de zile, însă experiența aceasta a fost diferită: lipsa transparenței și obstacolele impuse de vânzătoare au determinat-o să renunțe.

Cazul reflectă riscurile inerente tranzacțiilor pe rețele sociale și grupuri online: lipsa unor informații de contact, refuzul vizionării produsului sau adresa vagă pot fi semnale de alarmă privind autenticitatea produsului. Experiența Oanei Roman servește drept atenționare pentru alți cumpărători să verifice cu atenție înainte de a plăti în avans.

Alte articole